















Hos S5 ved vi, at ingen forretninger er ens. Derfor designer vi ikke standardløsninger – vi skaber betalingsløsninger, der er præcis tilpasset din forretnings specifikke behov, arbejdsgange og kunder.













.png)






















.png)









Derfor får hver af vores kunder en løsning, der føles som om den er bygget kun til dem.
Fordi det er den.
Med vores betalingsløsning får du fuld gennemsigtighed i dine omkostninger. Vi mener, at klare og ærlige priser er afgørende for et tillidsfuldt samarbejde.
Uanset om du har brug for en enkelt betalingsterminal eller en større løsning, sammensætter vi den rette teknologi og aftalevilkår for netop din situation.
Vi stræber efter at levere fremragende kundeservice, så du altid føler dig godt behandlet og hurtigt får svar på dine spørgsmål.
Du er hurtigt klar til at modtage betalinger. Vi sørger for en problemfri opsætning, så du kan fokusere på det vigtigste - din forretning.
Gør din forretning klar til fremtiden med PAX A920 Pro eller PAX A35 - elegante og smarte betalingsterminaler, der er designet til at forvandle måden, du håndterer transaktioner på. Med en intuitiv brugeroplevelse og avanceret teknologi er vores betalingsterminaler det perfekte valg for enhver fysisk forretning, der ønsker at tilbyde sine kunder en hurtig, sikker og problemfri betalingsoplevelse.
Drevet af Android, kombinerer betalingsterminalerne problemfri betalingsbehandling med sikkerhed i topklasse, så dine kunder kan handle trygt.
Uanset om du er i mode- og detail branchen, føde- og drikkevare sektoren eller transportsektoren, er vores betalingsterminaler bygget til at understøtte din forretning.




Med understøttelse af alle gængse betalingsmetoder, inklusiv chip & PIN, NFC kontaktløs og magnetstribe, er betalingsterminalerne designet til at dække alle dine behov – uden kompromis.
Med en betalingsterminal fra S5 kan du modtage alle populære betalingskort - inklusiv dankortet, lokale gavekort løsninger, loyalitetsløsninger m.m.
















Hos S5 bygger vi betalingsløsninger, der passer til din forretning – ikke omvendt. Vi analyserer dine behov, designer den rette løsning og implementerer den, så du kan fokusere på det, du er bedst til – at drive din forretning.
Udfyld kontaktformularen og fortæl os om dine forretningsbehov. Vores team vil gennemgå dine oplysninger og finde den rette løsning til dig.
Når du har kontaktet os, vil vi guide dig gennem aftale- og onboardingprocessen. Vores dedikerede team vil være ved din side hele vejen.
Du vil hurtigt være i gang med din nye betalingsløsning med S5. Oplev en ro i maven ved ubekymret drift og menneskelig support.
Opdag vores skræddersyede betalingsløsning og begynd at acceptere betalinger uden besvær

Jacob Olesen
Indehaver, Madam Cuba & Bitter Bar


Vi sidder klar til at hjælpe dig
Det betyder vi analyserer vi din forretning grundigt – dine kunder, arbejdsgange, spidsbelastningstider og forretningsmål – og bygger en betalingsløsning op omkring dine specifikke behov. Resultatet er en løsning, der fungerer optimalt for netop din forretning.
Vi starter med en grundig analyse af din forretning. Vi ser på din branche, kundetyper, transaktionsvolumen og eksisterende systemer. Baseret på denne analyse sammensætter vi den rette kombination af teknologi, betalingsmetoder og aftalevilkår. Processen er helt gratis.
Du kan modtage alle populære betalingskort som Visa, Mastercard, Maestro og Dankort, samt City gavekort. Dette sikrer, at dine kunder kan betale med deres foretrukne kort.
Vores betalingsløsning består af en komplet pakke med betalingsterminal og indløsningsaftale – sammensat ud fra din forretnings behov.
Med vores betalingsløsning får du:
En PAX A920 PRO eller en PAX A35 betalingsterminal med chip & PIN, kontaktløs betaling og magnetstribe.
Touch screen og integreret kvitteringsprinter.
Daglige udbetalinger og hurtige transaktioner.
Alternativt kan du vælge en Softpay betalingsløsning
Vores terminaler understøtter flere forbindelsesmetoder, såsom WiFi og 4G. Hvis din internetforbindelse eller router svigter, kan der skiftes til en anden, hvilket minimere nedetid og åbner mulighed for at fortsætte med at modtage betalinger.
Ja. Vores REST API er nem at implementere og fungerer med mange kassesystemer. Mangler du et kassesystem henviser vi til en som allerede er integreret og ellers hjælper vi gerne din nuværende leverandør med opsætningen.
Vi tilbyder pålidelig og effektiv kundeservice fra 9-22 mandag til lørdag. Vi har mere end et årtis erfaring i branchen og sætter en stor ære i at tilbyde en af de bedste kundeoplevelser i branchen.
Kontakt os i dag, og vi vil hjælpe dig med at optimere din betalingsløsning. Vi har allerede hjulpet mere end 2500 kunder med at spare penge og få en optimeret betalingsløsning.


